11 minusgrader

Idag har jag först jobbat, och sen har mamma och jag köpt julklappar (hemligt) och så har vi handlat mat.

Till mig själv köpte jag några tallrikar, på Bolagret. Jättefina! Jag har letat efter tallrikar ett tag, för jag känner för att köpa saker lite då och då, så blir det inte lika dyrt när jag väl flyttar. Och nu hittade jag dem. Tre med svarta ränder och tre med gröna, och två djupa (en av varje färg). Hittar ingen bild på dem på internet, får se om ni får en senare.

Jag har också slagit in en julklapp. Och jag har inte kört någon bil idag! Så himla skönt. Mamma har stått för den biten. Hon har också tankat den :) Tjoho! Fast jag får ju betala. Men när hon tankade lyckades hon ju böja nyckeln och köpte låsolja (som jag också får betala) men den är tillbakaböjd tror jag nog. Slutsats: Det funkar inte alltid bara för att man tar i lite mer.

Snart kommer bror hit för han ville ha gratismat (och jag tror att sällskapssjuk är ett bra ord också) så istället för färdig soppa blir det biffar och potatis. Och jag hoppas han kommer snart för jag är hungrig. Brodern plockar även upp systern för hennes buss var jätteförsenad. Bussen innan kom hit när hennes skulle ha kommit egentligen (och då hade hon stått och frusit i en halvtimme)

Jag vet inte om ni förstår så mycket av det här inlägget egentligen..

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi som läser förstår mycket väl

2010-11-30 @ 08:39:54
Postat av: a

hoppas du får en kanon dag!

2010-11-30 @ 09:42:30
URL: http://amoriito.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag fattar.. men så var jag ju där också :)

2010-11-30 @ 23:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0