27 november 2010

Dagen började med jobb, det var lite kaos men inte i den delen jag var. Utbildade nämligen en förstadagenikassan och en andradagenikassan. Jätteduktiga :) Så det var himla bra alltså. Sen när jag kom hem var mormor och morfar här och vi firade mamma litelite, med cheesecaken jag visade igår, och med hasselbackspotatis och fläskfile :)

Efter det har kvällen bestått av paketinslagning (tillsammans med Åsa), födelsedagspresenter och julklappar. Jag har också ätit lite godis (efter tandborstningen så det är bara att göra det igen också) och så har jag pluggat lite på traineegrejerna.

Idag får ni en bild som inte har så mycket med saken att göra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0