Å

Nu har det gått nästan en vecka igen, jag måste skärpa mig.

I alla fall, idag har jag sovit hela dagen. Somnade vid klockan nio igår kväll och vaknade elva imorse, var uppe i mindre än en timme och gick och la mig igen och sov till tre. Jag kanske är lite förkyld? Har frusit väldigt mycket de senaste dagarna och varit jättetrött, men nu är det förhoppningsvis över.

Just nu funderar jag på att baka Blåbärsdrömmar men jag måste mala mandel i sånna fall och det låter så mycket så jag känner inte riktigt för det, fast.. det kanske går med min stavmixer! Får prova.

Jobb; En del människor är bara för mycket. Just nu har vi rabattkuponger som man bara kan använda en per mål, igår beställde en person två självklara kuponger så jag passade på att tala om för honom att han bara kunde använda en. När han kom fram till luckan lämnade han fram båda två och blev skitsur för att han bara kunde använda en (som jag hade talat om!). Folk lyssnar nog inte egentligen.
Igår satt jag också kvar ett tag och läste igenom en hel pärm. :) Duktigt!

Kanske också ska passa på att tala om att när jag har kommit till Ö (rubrikmässigt) så tänker jag inte lägga ner bloggen. Den ska få finnas kvar. Så ni behöver inte oroa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0