Ikea

Idag har vi varit på ikea.

 

Vi provade möbler (och mössor), och åt köttbullar. Och jag köpte några kastruller, lite bestick, en konservöppnare och pepparkaksformar! Med i formarna finns bland annat en igelkott och en snigel :) Så nu måste jag ju baka pepparkakor igen! Och så skulle jag gärna vilja flytta nu på direkten så att jag vet vilka möbler jag faktiskt vill ha.

 

Efter det så åkte jag hem till Eva, plockade upp Jessica på vägen så att hon inte skulle gå vilse i snön, och fick en ljusvisning. Partylite. Jag köpte några ljus. Mackorna var jättegoda och kakorna likaså! Mitt i alltihop ramlade en tavla på väggen bakom mig ner, jag hoppade nog väldigt högt av det alltså.. Hihi.

 

Sen tog jag en tur och släppte av Jessica hemma hos henne igen och plockade upp syster en bit därifrån för att styra hemåt :) Det snöar fortfarande. Köp en snöslunga säger jag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi ska men de verkar vara slut överallt...o Jula har inte fått in några än!!

2010-11-25 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0