Sjutton plusgrader inomhus.

Termometern i köket visar på tretton minusgrader ute, och ynka sjutton plus inne.  Och här sitter jag och fryser ihjäl i min ensamhet. Ingen är hemma och jag har tråkigt, känner att jag borde gå ner och väva, jag har nämligen satt upp ett mål. Ett mål som innebär mattor i julklapp till några människor, får se om det går. Jag har i och för sig 24 dagar på mig, det går ju fort bara jag gör det. Kanske är det varmare där nere också? Problemet är väl att jag är jättetrött också.

Jag fick ett paket på posten idag! Mamma trodde att det var hennes traderaköp så hon slet upp det och skämdes när hon insåg att det inte var det ;) Haha. Söta mamma. Så nu har jag tre nya grejer och en inslagen julklapp.

Alla julklapparna ligger under granen också.
Mamma kunde inte hålla sig, men det är så mycket mysigare med den där också. För tillfället är det mer klappar än vad det är på bilden också.


Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tror inte du hinner med mattorna men jag knyter gärna frans om du gör det.Vävning är annars ett bra värmeelement

2010-11-30 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0