Z

Förlåt för att jag inte har bloggat på jättejättelänge. Nu så blir det lite text här i alla fall.

Vår traderaauktioon på mina äggkoppar är uppe i 36 kronor, och Kapitalspelet är uppe i 51! Så himla roligt.

Jag har bytt arbetslag till Evas nu. :)

Har jobbat väldigt mycket.

Min bil är trasig och kommer kosta massa pengar, det var typ avgassystemet eller ljuddämparen eller något som gick sönder när pappa skulle ta ner det för att laga. Han är snäll han (minus att han hade sönder grejen ;)). Förhoppningsvis fixar han det idag eller imorn eller något. Är trött på att köra andra bilar. Fast jag hade den stora blå igår och fick lite XM feelings så jag saknar den lite. Attans att jag hade sönder den.

Mina arbetskamrater lägger fortfarande pengar i burken och vill ha fler kakor :)

Afrikaresan har färre än 5 platser kvar och ser därför ut att bli av!

Jag har skaffat pass, ska bara hämta ut det när det är klart.

Nu kommer jag inte på något mer, men hoppas det här var lite bra för er, så att ni inte försvinner, för jag tycker om att ha läsare :) Kanske inte kommer orka blogga så mycket i veckan heller för jag jobbar långa pass tills på söndag.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du får ju pappa att låta helt inkompetent! den ramlade isär helt på egen hand när han plockade ner den för den var så sönderrostad! Ge honom upprättelse nu din lilla svetsloppa!

2010-11-10 @ 00:34:13
Postat av: mormor

Men kära nån,vad är det som har gått sönder och ska det kosta en hel förmögenhet att laga den.Gaska upp dej flicka lilla det ordnar sej nog,men gamla bilar är inga vidare sparbössor.KRAM

2010-11-10 @ 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0