O

Idag har vi varit i lite olika affärer, minsann! Först tänkte vi åka till HelaMänniskan men de öppnade 14 och vi trodde dom stängde 14, fail. Men vi tog importören som ligger där istället.

Vi hittade några svärd. (Och mamma och syster är så villiga att vara med på bild :D) Jag köpte fyra vinglas för en billig penning. Här får ni se ett av dem (orkade inte packa upp allihop när jag kom hem, och om jag mot förmodan inte skulle hitta den någon gång så har jag lagt dem i mitt vitrinskåp som står utanför min dörr)

 

Vi var också på bauhaus där mamma köpte färg, och på ÖB och köpte lite ved och sockar, och på Nordik där mamma provade hattar. Eller?

Och så handlade vi mat, massor av mat. Men innan dess fikade vi.

 

Vi blev allihop förundrade över hur vi fick in allting i bilen, men det gick! :D

 

 

Btw (By the way), jag vill göra en sån här lampskärm:

och två sånna här sittpuffar (fast större), frågan är vad jag ska ha som stoppning?

frågan är också var tiden ska komma ifrån, med tanke på hur mycket saker det är jag faktiskt vill göra :) Men men!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0