Paket!

Hej sötarara läsare. Jag fick paket häromdagen! I onsdags faktiskt. Mamma och syster hämtade ut det och det väntade på min säng på att jag skulle komma hem från personalmötet och personalfesten. Jag åkte hem rätt tidigt (för jag orkade inte vara bakis 11-20 på jobbet dagen efter) och då såg paketet ut såhär:

Och eftersom ni nog inte ser vad det står så nere i vänstra hörnet står det "Kolla Åsa, jag kan också tejpa!"

Det blev Åsa lite glad över att höra ^^

 

Det här låg i det stora!

 

Vykortet

 

Och i paketet fanns:

En jättejättejättejättefin burk som jag kan ha massa sysaker i :D

 

Jag saknar dig Malin!


Kommentarer
Postat av: malin

Hade jag vetat att paketet skulle bli fotat hade jag gjort det snyggare :) Och jag saknar dig också!

2010-10-12 @ 00:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0