Q

Jag tycker att den här, från Nordik, är så himla fin. Men den är lite dyr, och jag kan inte komma på hur man gör en själv. Material liksom? Några förslag? Ska ju helst bli billigt också.. heh.

 

En sån här hade jag tänkt göra också:

 



Det känns aningen lättare. Måste bara köpa typ en stor badboll eller liknande, och kanske papperssnören (eller så tar jag vanligt bomullsgarn) så är det bara tuta och köra. Tänkte ha en sån här jätteglödlampa inuti.

Och så sittpuffarna jag visade i ett tidigare inlägg, fast större. Med antingen något hårt, typ trä, och mellanlägg/mjukt tjockt tyg, eller proppa den full med saccosäckskulor.

Jag vill också gärna köpa bord och stolar på loppis och måla bordet vitt och stolarna i olika färger. Och så har vi såklart sängen som jag vet hur den ska se ut, ungefär exakt, men jag kan inte bygga saker direkt, och det har jag nog inte råd med riktigt än heller, så det får vänta. Men de tre första sakerna i det här inlägget borde gå!

 

Jag dör snart av allt jag vill göra. :D

Känner rätt mycket för att flytta hemifrån också.. :P

Men först Afrika, och nu ska jag nog gå och väva lite! Ska bara försöka få med mig spotify ner, och lite mer kläder på mig för det är lite kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0