R

Nattjobb lördag, och så blev det visst en lång natt igår också, oväntad. Det skulle bli min vändatillbakadygnetdag så jag tog ett extrapass och skulle jobba 1615-21 men Evelieva var sjuk så jag tog stängningen med Jessica, så schemalagt till 0230 men vi kom inte därifrån förren 0320 ungefär.. Klockan tolv fick ju folk lön. Därav att jag inte har bloggat på några dagar.

Här har ni mig i alla fall:

Och på lappen står det:


Det har nämligen kommits på att jag borde få lite pengar för mina kakor, så Jessica knåpade ihop en liten bössa :) Så nu är det ju bara att jag bakar!

Idag har i övrigt gått åt att sova till fyra ungefär, vara vaken en timme eller två och sova några till. Och efter det blev det tv och varm choklad.

 

Och modern har börjat måla garderobsdörrarna i hallen. Kommer bli jättefint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0