T

Dagen har bestått av lite sömn (alldeles för lite, men det kan bli bra så är dygnet rätt sen) och ikea. Modern och syster köpte saker, jag tog en påse påsklämmor på slutet, mest för att ha köpt någonting alls inne på ikea. Däremot hittade jag en massa möbler jag skulle vilja ha. Men Afrika först, flytta hemifrån sen, så jag får hålla mig i skinnet lite.
Sen gick vi runt lite på ikanohuset medan vi väntade på att pappa skulle komma och hämta oss. Hittade en halsduksjal på Cubus, och hårfärg på Åhlens. Har varit sugen på att färga håret i några dagar och jag kände att det var bäst att passa på innan jag ångrade mig. Så nu är det gjort! En toning bara i och för sig, så vi får se hur det håller sig. Blev rätt bra ändå :) Bild får ni inte nu för jag orkar inte. Tjotjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0