U

Jag har köpt en stol! Eller en snurrfåtölj. På Hela Människan (Second hand). Ordinariepris 300 kronor men vi hade turen med oss för just idag var det halva priset. Dock så är den kvar där för vi insåg att den inte skulle gå in i min bil. Men mamma hämtar på fredag och jag har köpt tyg att klä om den med, om jag kommer på hur man klär om en sådan. Före- och efterbilder kommer när jag har fixat (och så glömde jag fota den när vi var där..)

Och så har jag köpt pappersgarn för att göra en trådlampa alá Eva. Fast det fanns inga jättestora badbollar inne på leksaksaffären så jag köpte jätteballonger. Får se hur det funkar. Skulle ju vara bättre med något lite mer hållbart kanske..

Och så gick Åsa och jag på bio och såg "I rymden finns inga känslor". Högsta betyg till den, och det är en svensk film. Kors i taket.

Och så åt vi mat med mamma och Ulle:

 

Fast ordningen på sakerna vi gjorde är kanske inte riktigt rätt. Innan allting jobbade jag också och det gick fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0