W

Idag har jag varit ledig. Jag gillart inte. Men jag har sovit större delen av dagen, och så har jag gjort en garnlampa, med hjälp av en ballong, pappersgarn och tapetklister, och mamma och mormor :)

Nu hänger den på tork. Höll med i duschrummet där nere också, lätt att städa :) Började själv först men det var himla svårt. Och ballongen blev inte större än sådär.. Så vi får se hur det blir när den är färdig! Kanske slänger den direkt, vem vet ;) Men jag (och mamma och mormor) tror att det blir bra.

 

Två sorters muffins står i ugnen nu också.. Och jag känner fortfarande för att göra saker! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin lampa! Fint hår! Fin Pia!

2010-10-29 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0