Dagenidag

Nu har jag jobbat öppning tre dagar i rad, och idag är jag faktiskt inte trött efteråt! Börjar få fason på det här med att gå upp vid halv åtta :) Synd bara att det nog inte varar så länge..
Efter jobbet idag satt jag kvar och pratade med Nico i en och en halv timme. Hihi.
Och nu ska jag nog packa så att jag har det överstökat, ska ju nämligen åka till Bollnäs imorn och spela innebandy (jag! Haha) med jobbet, ska bli roligt. Fint sätt att fira sin födelsedag på, jobba fyra timmar och åka tåg i över fyra. Det blir fint :) Ska jag baka något också måntro?

Tjosan på er! Vi hörs väl på typ tisdag kanske. (Så jag är ju inte hemma, och då KAN jag alltså inte blogga (om jag inte hittar något internet, kan ju gå det med) Vi får se.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0