Födelsedagspresenter

Idag har jag fyllt år, nästan. Idag kunde hela familjen samlas i alla fall, vilket innebar paket och tårta för min del. Jag hade några jättebra kort på roliga familjen, men eftersom min telefon är lite konstig så är de försvunna, och jag fick ta nya bilder på vad jag fick.


Ni kan ju låtsas att det här är en bild på tacos och en familj som äter den och ser roliga ut


Och här kommer lite riktiga bilder:

En reservdunk till bilen :)

 

Lite verktyg är också alltid bra att ha. Pappa trodde att jag visste att jag skulle få dem eftersom jag var med på ikea, men det enda jag tänkte när han tog dem var "Jaha, verktyg, behöver han verkligen fler?" och så var det inte mer med det.

 

Och lite småsaker. Tre matlådor, jättelånga stickor (hihi), en necessär (Verkligen min stil på den ;) Haha, men den är fin!). Och så två grejer till Afrika! Reselakan i siden och en bagagebricka. Det är fint!

 

Nu ska jag i alla fall duscha och sova, för jag börjar tidigt imorn också. Och eftersom jag inte sov något när jag kom hem som jag hade planerat börjat mina ögon stänga sig själva.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0