Morötter

Jobb i tre timmar idag, sen kände jag att jag skulle behöva sova lite till. Något fel på mig är det ju :P

Sen tog systermammaochjag en sväng på stan (jag köpte två nystan polarisgarn och hoppades på att mina stickor var nummer femton, men det var tolvor jag hade så jag måste köpa ett par (och det fanns inte rundstickor, ville ju ha det)), och drog hem till bror för att syster skulle städa där (mamma hjälpte till). Pojken är sjuk och jag hoppas att han inte smittade mig.

Den här ligger fortfarande kvar i hans kylskåp:

Det är en morot för er som inte ser det

 

Och precis nu i nuläget har jag duschat och borstat tänderna, påväg mot sängen för jag börjar 08:30 imorn. Och så installerar jag den senaste programvaran på min telefon, så får vi se hur det går, sist försvann ju typ alla inställningar och program som jag hade laddat ner till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0