Rubrik.

Idag fick jag en matlåda med rotfruktsgratäng och en kotlett med mig till jobbet. Precis innan jag skulle dra hemifrån ser jag att det ser ut som att köttet är uppskuret i lagom bitar så jag öppnar och kollar, och det var de :) Hur gulligt som helst!

Och jag märker att det blir väldigt många inlägg om mamma, och inga om pappa? Jag vet inte hur det blir så faktiskt. Träffar ju typ ingen av dom, förutom när mamma väcker mig och när vi kollar på tv i deras säng :) Men imorn kanske, för då börjar jag inte jobba förren 23:30! :D

God natt (morgon) på er, även fast jag nog inte kommer sova än på ett tag, är fortfarande lite uppe i varv och inte så himla trött.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är väl som en pappa ska va :) bara finnas och inte märkas.(vem satte upp din brandvarnare?)



Pappsen.

2010-09-18 @ 16:19:38
Postat av: Åsa

Du är 21 år gammal och erkänner villigt att du kryper ner i mammas säng och myser framför TVn med henne? jag tänker då aldrig berätta för någon! O___o

2010-09-21 @ 23:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0