Valet

Valet.
Jag röstade blankt. Sånt man inte ska säga kanske, men ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket. Jag är inte insatt för fem öre och därför kändes det konstigt om jag skulle rösta på något parti, när jag inte vet hur alla andra stället sig i frågan. Och kan det inte vara bra på något litet sätt att sverigedemokraterna kom in i riksdagen? De kan väcka viktiga frågor. Visst, om jag fick välja skulle de inte få vara där, men nu är det som det är och man ska väl se det positiva i allt? Sverige kommer inte gå under bara för att de är där. Eller så kommer Sverige inte vilja ha något alls med främlingsfientliga partier att göra om fyra år, och det är väl också bra?
Det är min åsikt. Men som sagt, jag är inte så insatt och det kunde väl ha blivit bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0