21 grader

Idag är det 21 grader varmt, och jag är ledig. Har haft lite svårt att komma på vad jag ska hitta på och göra, för helst av allt skulle jag ju vilja åka omkring i en rosa buss :) Men jag har faktiskt hunnit med en del. Klippt luggen, växlat tillbaka pengar, ätit glass, köpt skor. Jag har cyklat omkring också (sjukt bra träning skulle jag tro, jag är helt slut).

När jag var på Forex för att växla tillbaka mina pengar så sa hon där bakom att jag luktade väldigt gott, som godis, att det var en väldigt god parfym jag hade. Jag använder ju då inte parfym, undrar vad det var.. Men såklart bra att jag luktar gott ;) Det stor "trainee" på hennes skylt också, men väldigt duktig och trevlig!

Glassen köptes på det nya Ben&Jerry-stället som har öppnat i stan. Väldigt god glass, men väldigt litet ställe och mycket folk (som inte kan bestämma sig)

Skorna ser nästan ut som dom jag har redan, fast köpta i en annan affär och vitochblårandiga.

Snart måste jag röra mig mot Hemköp också, för något måste jag ju äta ikväll.

Och igår var vi på ikea och jag är nu en stolt ägare av en soffa, en bokhylla och ett nytt skrivbord! Och lite andra småsaker. Och det var "handla för tusen kronor, få hundra att handla annat för" så jag äger också ett presentkort på 500 kronor :) Dock så är det lite mycket kartonger här i min lägenhet för tillfället, och mitt golv lutar lite mycket där jag tänkte att bokhyllan skulle stå så jag får tänka om lite. Nu ska jag nog skruva ihop skrivbordet tror jag.

KRAMPÅER! Det är sommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0