Bortglömd

Igår tog jag och broder en tur ut till skogen (mamma och pappa) för att han skulle typ gräva upp stubbar eller något (vet faktiskt inte) och för att jag skulle umgås :) Jag målade min spegel en gång också. Vi fick mat och dom fick presenter :) Sen följde jag med mamma till grannen, det sista jag sa till bror innan jag gick var "glöm mig inte". Och det var precis vad han gjorde! Haha! När vi kom tillbaka hem hade han åkt. Jag förstår inte riktigt hur det gick att glömma mig ;) Men han kom ihåg presenterna från mig i alla fall, alltid något. Så jag fick ta en bil själv in till staden, som lillasysteryster får komma och hämta och ta hem sen, så det blev ju rätt bra ändå. Jag kunde verkligen inte sluta skratta igår!

Nu är klockan 07:37 och jag är vaken för att jag har tvättid och väldigt mycket att tvätta. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå och lägga mig igen eller om jag ska städa lite. Det lutar mot att sova en stund till alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0