Hejhej! Idag har jag slidat (hängt i en se...

Hejhej! Idag har jag slidat (hängt i en sele och åkt på en lina) över Victoriafallen, sisådär hundra meter upp i luften. Och så ha jag kollat på när andra har hoppat bungyjump och swingat. Blir faktiskt lite sugen på att hoppa själv, men imorn blir det safari och en helikoptertur över fallen. Nu ligger jag och ska sova, ska upp halv sex imorn så. Nästan alla andra festar på ett ställe en bit härifrån, lär väl vakna när dom ramlar in ;) Jag har också hunnit rensa igenom min kamera lite också, men ni kan vara lugna för det är typ 700 bilder kvar :) Nu kan jag inte hålla ögonen öppna längre, tack och godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad modig du är...jag skulle aldrig göra det...ska bli kul att se alla kort Kram <3

2011-04-07 @ 08:53:17
Postat av: Pappsen

Nu blir jag avundsjuk och sugen. Se till att hoppa bungyjump du oxå, annars kommer du att ångra dig. Det är värt, jag vet:)

2011-04-07 @ 11:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0