Hemma

Hemma, vid min egen dator i min egna tomma lägenhet, lyssnandes på min egen musik.

Jag kunde sova rätt bra på flyget faktiskt. Först blev det lite omständigheter som gjorde att jag fick två säten att sträcka ut mig på :) På andra flyget fick jag sova på min granne, och sista sträckan var det rätt tomt så då stal jag tre säten till mig själv :) Fast det är rätt påfrestande att flyga i 20 timmar. Snälla mor och far kom och hämtade mig och vi stannade på vägen hem och åt mat (som jag bjussade på ;)) och sen släppte dom av mig här, där min galna systeryster kramade sönder mig innan hon drog till fuckingÅmål! Fast hon kommer ju hem på söndag igen :)

Så jag har packat upp, duschat jättelänge, ätit en fryst matlåda och kollat på Greys Anatomy. Nu ska jag bädda rent i sängen, börjar bli lite trött så snart är det sovdags :) Jag har för övrigt sjukt mycket att tvätta, sånt från innan resan, från resan och från min syster. Får se när jag får tid med det.

Några bilder kanske skulle smaka bra:


Kommentarer
Postat av: pappsen

2011-04-15 @ 23:33:40
Postat av: Pappsen

Jätte stort tack för det torkade köttet!!!

Du vet vad pappa vill ha :)

2011-04-15 @ 23:35:25
Postat av: Åsaaaa

^______^ miihihihihihi

2011-04-16 @ 02:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0