Internetcafe :D

Hej hej k'ra v'nner. Jag t'nker skriva som att bokst'verna p[ det h'r tangentbordet 'r som p[ det svenska, s[ ni f[r ha lite ;verseende, har inte s[ l[ng tid kvar p[ internettiden n'mligen.

Idag gick vi upp tidigt igen, jag har verkligen f[tt n dygnsrytm efter n'r solen g[r upp och ner och jag 'r typ den som g[r och l'gger mig f;rst p[ kv'llarna. I alla fall var det lejon det g'llde idag, r'tt intressant faktiskt. T'nkte mest ge er lite bilder.

Jag skriver dagbok varje dag s[ den f[r ni l'sa sen n'r jag kommer hem :)

Vi [ker h'rifr[n Vicfalls om tre timmar ungef'r, in i Botswana. Vi ska inte [ka s[ himla l[ngt idag heller, r'tt sk;nt. F;r att komma hit [kte vi som jag nog redan har skrivit 72 mil p[ en dag, det 'r r'tt mycket. S[ idag blir inte lika l]ngt. Ska hinna k;pa lite vatten och 'ta lunch bara. Och slappa lite f;r jag 'r r'tt tr;tt.

H'r kommer i alla fall lite randombilder, tagna n'r som helst under resan. Lejonbilden idag dock :)

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder....gud va nära lejonet du är ;)

2011-04-08 @ 13:57:04
Postat av: Åsa

FRÄNT! :D

2011-04-09 @ 18:07:50
Postat av: Malin

Är det ett riktigt lejon? Häftigt!!

2011-04-13 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0