Överenergisk

Jag har något fruktansvärt mycket överenergi för tillfället, och jag vet inte var jag ska göra av den. Jag typ till och med stressar när jag sover (jättekonstigt jag vet, går inte riktigt förklara hur jag menar heller). Tur att jag har lyckats få driven på jobbet de senaste dagarna, då kan jag springa omkring och göra flera saker samtidigt. Kan det vara helgens två redbull ;) Haha.

Annars så är jag faktiskt lite trött, men energin är här ändå. Imorn öppnar jag på jobbet så jag ska försöka att inte vara vaken alltför länge.

Jag pratar hur mycket som helst också, och just nu är jag hemma alldeles ensammen, så jag har ingen att prata med. Lite problematiskt, men tur kanske.. Så ingens öron går sönder av allt prat ;) Haha

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Det motsäger väl lite det jag skrev nyss men jag pratar nog egentligen om ingenting. Jaja. För att ni ska få något vettigt så kommer det en bild! På några av mina nya Afrikakylskåpsmagneter :)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Dom va ju söta:)

2011-04-27 @ 22:07:34
Postat av: Åsaaa

Jag tycker pappas kommentarer är lite söta :D

2011-04-27 @ 22:55:09
Postat av: Bo

Jag tycker att ordet "Afrikakylskåpsmagneter" var sött.

2011-04-28 @ 13:59:28
Postat av: Pia

Jag tycker att ni är söta :)

2011-04-28 @ 16:17:45
URL: http://pialiljekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0