Rubrik

Jag har tappat mitt läppsyl någonstans, jag har bränt mig och mitt papercut på långfingertoppen har fått mig att inse att jag trycker på en massa knappar på jobbet med det fingret. Jag har haft sönder två lyxshakear idag, varav den ena var som en explosion. Folk var sena till jobbet så jag fick sen rast och jag har jobbat över nästan sex timmar (dom är jag dock glad över!) och ändå är jag glad :) Det är så bra med mig! Läppsylet däremot är jag en aning sur över för jag var på apoteket igår och köpte allergipiller, funderade på att köpa ett nytt läppsyl (jag vet för övrigt att det inte stavas så) för det är en spricka i mitt, och någonstans på väg därifrån och hem tappade jag det. Otur alltså. Men jag är glad ändå! Jag vill bara att ni ska veta det ;) Och så är det ju min blogg så jag får väl klaga lite? Eller?

Nu ska jag äta en glassbåt och kanske ett äpple och kolla på Greys :)


KRAM PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0