Strömavbrott

Strömavbrott på jobbet vid halv två idag, det sades att det var strömavbrott i stora delar av staden? Det varade inte så länge men det gav en del problem ändå. Fatta förvånade vi blev när allt slocknade och blev tyst. Har nog aldrig varit så tyst på jobbet förut. Sen tog det ju lite tid för allting att börja funka igen, typ rostarna och pinpadsen. Det är sånt man blir förvirrad av, när något oväntat händer. Lite intressant faktiskt :)

Eva beskrev mig förut som tre treåringar. Jag har pratat jättejättemycket hela dagen, men nu tror jag att min överenergi börjar försvinna, är jättetrött faktiskt.

Nu ska jag nog laga mat tror jag, måste nog gå till hemköp först, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0