This is my life

Fyra maskiner tvätt, hela lägenheten städad och mat handlad. Och strax ska jag baka :) Så mycket energi jag har! Och mer jobb imorn än väntat :D Och om några timmar kommer syster hit! Och så har jag kört biiiiiiiiil! Jag saknar min bil.. Det var faktiskt roligt, det brukar jag inte tycka. Och solen lyser och jag kan ha vårkläder på mig! När jag åkte var det bara vinterkläder, och i vanliga fall brukar jag vela jättelänge innan jag byter ytterkläder men nu bara blev det så :D Och jag har köpt en kjol för 29 kronor.

Livet är bra!

Det här är första morgonlåten på bull-bussen. Det spelades tre varje gång vi började åka, när jag hör den känner jag hur det kändes varje morgon, underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0