Valborg

Idag har jag sågat med motorsåg och huggit ved. Och täljt en fågel (jättefin, verkligen), och fått frisk luft. Och grillat och kollat på majbrasan och umgåtts med mor och far och bror och så vidare. Och bakat en rulltårta. Och inte blivit glömd i torpet :) Det har varit en fin dag!

Det blev lite kallt framåt kvällen, när det började regna lite och blåsa. Såå jag klädde på mig lite. Vi satt ju faktiskt ute! Men jag hade mer kläder på mig än vad småbarnen som var där nere vid elden hade. Men frös gjorde jag icke!

Kvällens outfit:

Stövlar: Mammas.

Termobyxor: Mammas.

Jacka: Pappas.

Mössa: Mammas men min design.

Vantarna är mina egna :)

 

Och mamma och jag vann på lotteriet! Vi tog nästan inga lotter alls :) Jag vann först och hon ville väldigt gärna ha ett vinöppnarset typ, så jag tog det och hon fick det. Numret efter vann hon en potatispress till mig! Lite mys sådär att vinna och få presenter. Och ni får lätt den roliga bilden! Kolla på mamma ^^

 

Och en sista avslutande bild:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0