10 dagar kvar

Har klippt luggen idag. Får se hur det blev sen när jag har duschat. Förstår inte varför en del frisörer ska styla till håret så mycket? "Det är ju inne med böjd lugg nu". Jaha? Jag kommer inte fixa någon sån själv så det spelar väl ingen roll. Men iofs, även om dom inte stylar och fixar med håret så ser man ändå inte hur det blev på riktigt förrän man har duschat och kammat det själv.

Cyklade omkring gjorde jag också, och insåg att jag kanske borde använda hjälm när jag var nära att cykla in i en husvägg, haha. (Ni behöver inte oroa er)

Mina "länder i fickformat" som jag beställde i helgen kom idag! :) Perfekt. Kan vara bra att ha med sig till Afrika tänkte jag. De är på svenska, små och har inte massa onödiga saker som var man ska bo liksom. (Jag ska ju trots allt bo på en buss)




Jag har också köpt schampo på Lush och fick veta att det går jättebra att tvätta kläder med det också! Sjukt bra, nu behöver jag inte ta med mig tvättmedel. Unnade mig också en fuktighetskräm, faktiskt!




Däremot hittade jag inte det jag letade efter, jeansshorts. Alltså, jag vill ha hela kläder. Tänker inte köpa ett par trasiga jeansshorts för 300 kronor. Får se hur det blir med den saken. Hittade också druvsocker på ica som jag köpte för det står också med på min packlista.

Nästa vecka gott folk :P Då händer det saker.

Nu ska jag koka ris och steka kotletter och vispa ihop påssås, och smsa lillasyster och hoppas på att hon inte blir irriterad (för hon sover och jag har smsat och ringt henne massa gånger idag!)
Diska måste jag också göra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0