Fullspäckat schema

En vecka kvar, en fullspäckad vecka!

Imorn ska jag hem en snabbis för att sy upp shortsen jag köpte igår, och efter det blir det nattjobb 18:30-05 :)
Söndag ska jag vända tillbaka dygnet, så Lisa och Bo kommer hit och hälsar på, samtidigt har jag tvättid.
Måndag blir det upp tidigt med tåg till Stockholm och Maxskolan. Är där tisdag och onsdag också, hem på onsdagen.
Torsdag är jag ledig och det är en packdag, och nervösdag.
Och fredag blir det upp och tåg till Arlanda.

Nervositeten är på topp! :)


I övrigt skulle jag kanske behöva hinna gå till Kjell&co för jag lyckas inte riktigt få min solcellsladdare att faktiskt ladda telefonen, och vad ska jag då ha den till? Det måste ju funka.
Måste också komma på vad jag ska packa för något, hur många par trosor ska jag ta med? Vilka t-shirtar? Måste hitta lite böcker att packa ner också.
Skulle väl gärna vilja städa lite också, så att syster inte behöver börja med det eftersom hon ska bo här när jag är borta, och kanske baka något eftersom jag får besök på söndag.

Ja, det var väl allt för idag.
Tjosan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0