Heeemma

Nu har jag varit hemma igår och idag och ska åka hem senare idag (ska få mat först bara, och skjuts hem :D).

Igår hann jag med att fusa plastpåsar (ska göra ett cykelsadelöverdrag, mot regn, istället för att trä en plastpåse över sadeln liksom, så det blir lite finare) och jag hann komma en bit på stickningen och kolla på melodifestivalen.

Idag har mamma städat förrådet och jag ska ta hem alla mina skor (som ni märker är jag hemma på båda ställen). Har betydligt fler än vad jag trodde att jag hade! Ska också stjäla med mig en sovsäck, en jacka och lite annat. Kan bli bra :) Mycket av sakerna är till Afrika nämligen. Närmar sig med stormsteg! För jackan är istället för min vanliga jacka, kan bli kallt att ta sig till arlanda utan jacka och om jag tar med mig min tar den liksom upp halva resväskan ;)

Jag har också sytt två packpåsar idag :) En att ha tallrikmuggochbestick i och en till typ smutskläder. Känns som att det kan vara lite enklare att hålla ordning på sakerna i resväskan i tre veckor då.

Det var allt för nu, inga bilder för jag har ingen sladd till min mobil här! Tjosantjosan på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0