Lite information

För er som undrar så har jag packat bland annat tre böcker, tjugoen par trosor (det har jag ju diskuterat med en del av er, tänkte att ni kanske ville veta vad beslutet blev ;)), två par shorts, ingen kjol men däremot två klänningar. Några t-shirtar. Ett par skor mer än vad jag antagligen kommer behöva men de kan vara bra när jag bränner fötterna, för det räknar jag nästan med :P Har med mig saker jag kan lämna där nere i Afrikat om jag skulle hitta en massa saker att köpa med hem :) Typ sovsäcken (den tar stor plats), dom extrapar skorna osv. Någon kudde är inte nedpackad, däremot ett örngott, jackan jag har på mig till arlanda är väldigt fluffig så den får bli min kudde.

Jag hoppas att lillasyster inte dödar mina träd och att ni alla kommer sakna mig! :) Haha. Jag undrar vad jag kommer glömma hemma och hoppas på att det inte är något viktigt.

Jag ska blogga på resan, med hjälp av sms, om det går. Så ni kan ju kika in här lite då och då om ni känner för det och läsa lite om vad som händer.

Hej svejs, vi kanske hörs imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0