Maxskolan dag två. Brandutbildning, hlr oc...

Maxskolan dag två. Brandutbildning, hlr och lite annat. Tycker fortfarande att det är intressant. Om en timme ska vi gå ut och äta middag, synd att jag knappt har med mig några kläder ;) fast kanske bra på ett sätt, slipper välja liksom. Igår råkade jag rita på min hand, det har fortfarande inte gått bort, och alldeles nyss märkte jag att jag har råkat rita på byxorna också. Klantig? Nejdå! Om det är billgt att skicka sms från afrika också så fortsätter jag nog blogga såhär! Sjukt smidigt faktiskt. Frågan är om kvällsmaten imorn blir en hamburgare? Lär ju bli sugen på typ friscobröd första veckan där nere annars, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0