Solcellsmysteriet

Nu har jag provat solcellsladdaren på pappas telefon och på mammas och på brors, och den funkar alldeles utmärkt, fast jag anar att det kanske är glapp någonstans? Provade på Kathys (hon har precis likadan som mig) innan vi skulle gå hem från jobbet för en timme sen, och det funkade alldeles utmärkt, så jag svor och provade i min en sista gång, och vips då började min telefon ladda, jättekonstigt! Det ska väl tilläggas att min telefon inte hade något batteri alls då. Får se om jag tar mig till k&co imorn för att få mig en liten förklaring, är ju ingen mening med det om det faktiskt funkar. Om det nu skulle vara så att det är min telefon det är fel på får jag väl låna någon annans till Afrika, så att jag kan använda den som mp3 :) Sjukt bra.

Nu ska jag duscha och sova så jag får någon sömn innan det är dags att gå upp för att vända tillbaka dygnet. Såhär dags på måndag är det liksom dags att gå upp. Tvättid när jag vaknar också, och så kanske jag kan hinna med att städa lite, och pyssla :)

Tjosantjosan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0