*trumvirvel*

Min kära pappa är den enda som har gissat på vad det är jag ska köpa imorn, fast det har ju bara gått en dag så det gör ju inte så mycket.

Men nej pappa, det är inte en läsplatta. Det är en solcellsladdare, som man kan ladda bland annat mobiltelefonen med! Vilket i sin tur innebär att jag kommer kunna lyssna på musiken som jag har i min mobiltelefon i Afrika, för där finns det säkert massivs med sol som kan ladda upp solcellsladdaren :) Sjukt bra.


För tillfället har jag nackspärr och kan inte vrida huvudet åt höger, hoppas det går över tills imorn. Strax ska jag nog laga lite mat fast jag kommer nog inte vara så hungrig om jag fortsätter äta dumlegodisar :) Vill gärna baka något också!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0