Grå

Ojoj, nu har jag ju glömt uppdatera er på viktiga saker ;) Jag klarade min assistensuppkörning i måndags, så nu har jag fått byta kläder och en massa andra saker som inte säger er något. Får gå chefspass också (det är ju det som är tanken när alla ska ha semester i sommar).

Idag var det en jätteleverans, så imorn kommer jag nog ha träningsvärk. Den kom typ kvart över åtta, och vi var klara vid halv tio. Sjukt. Bra att man är liten och bra på att pussla ;) Man märker att det är sommar! Lär ju fortsätta såhär. Tur att det inte kom så många gäster den första timmen så vi kom ikapp!

Jag skar mig på tomatskäraren också, hade inte skyddshanskarna på mig! Nu vet jag varför man ska använda dom. Plåster i några dagar på det tror jag, ser inte så fint ut.

Precis just nu är det en geting i mitt fönster, undrar hur jag ska få ut den? Sitter liksom mellan persienngrejerna.

Ska strax gå till Hemköp och handla dagens middag och där ska såsapåsa möta mig och följa med hit och äta och kolla på film :)

Bästa arbetsveckan för det här vädret har jag också! Ledig igår, slutade fjorton idag och börjar inte förrän sjutton imorn och på fredag. Så jag ska försöka få lite sol på mig. Idag gick det sådär för jag somnade lite alldeles nyss (och nu när jag vaknade så känner jag mig förkyld, och det är också jättekonstigt).


Och det här vill jag äta till middag, helst, fast det kanske kan vara lite svårt att få tag på och bli mätt på:


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Grattis till mössan

2011-05-12 @ 09:56:13
Postat av: Pappsen

Konstigt jobb där det är positivt att vara grå:)

2011-05-13 @ 09:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0