Hej

Ett förlåt kan vara på sin plats till er mina trogna läsare?

Jag jobbade sisådär 57 timmar förra veckan, natt nästan allihop, så jag har inte riktigt orkat. Eller haft tid. Min tid räcker inte till!

För tillfället har jag mycket ont i huvudet. Men jag har inte tid att vara sjuk!

Jag har köpt en ny mobiltelefon :)
Jag har träffat en Johan!

Godis är annars en viktig del i mitt liv nu för tiden..

I söndags gick jag mitt första K. Det fungerade. En redbull på det då ;) Idag frågade Eva om jag hade druckit någon energidryck i söndags för jag var lite speedad (som sist) men så länge kan det väl inte sitta i ändå?

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är inte bra för dej med redbull :)

2011-05-26 @ 13:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0