sdgh

Försov mig imorse, men om leveransen hade kommit liiiite tidigare hade det flutit på jättebra :) Men så är det väl ibland när det är nya som kör ut leveranserna. Det blir ju lite jobbigare när vagnarna kommer i fel ordning exempelvis ;)

Sen så slog jag i armbåden i balmaskinen, och det gör ont fortfarande (fast det gjorde inte så ont när jag gjorde det) och jag hoppas att det går över tills imorn. Det räcker med att jag fortfarande har ont i fötterna och fotleden. I övrigt har jag inte skadat mig alls idag :D

Jag är rätt trött nu. Hoppas att jag är piggare imorn.

Sitter just nu och lyssnar på Winnerbäck och funderar på att duscha så jag får det överstökat.

Jobbade lite längre än till tre idag också, som vanligt kommer jag inte därifrån när jag ska sluta egentligen ;) Jag är så fruktansvärt snäll! Typ. Fast nu jobbade jag ju in det jag missade imorse så det är lugnt. Men jag är fruktansvärt snabb också, var på jobbet 20 minuter efter att jag skulle ha börjat så :) Hihi.

Och ja, jag skriver lite bara för att skriva så att ni inte ska bli ledsna. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0