Vadstena

Malin är här, vi väntar på att esc ska ta slut så vi kan gå och sova. Väldigt spännande. Vi röstade på Moldavien bara för att dom hade så fina hattar, men gav Sverige dom några röster? Neejdå.

Vi har varit på folkhögskoledagarna i Vadstena idag, och bara maten får mig att vilja börja där igen. Och det kliar i fingrarna efter att göra saker nu, och jag måste köpa en symaskin och tyg! Och hämta hit mina mönstermallar och pärmar och andra saker. Sjukt vad en modevisning och en utställning kan göra med en människa. Visste inte riktigt var jag skulle ta vägen när vi var där för att jag också ville göra en massa saker! Ett år till tack!

Nu är vi jättetrötta och jag orkar inte skriva mer. Men Vadstena, om man en gång har bott och gått på den skolan gör man alltid det! Det är som att komma hem. Fast jag hade glömt hur kallt och myggigt det faktiskt är. :P

Kram på er alla :)

En gammal Vadstenabild kan jag väl bjuda på:

Den är faktiskt från när jag var i Vadstena med HistoriaC-kursen i gymnasiet. Men ungefär såhär såg det ut idag!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

När MAX öppnar i Vadstena så får du väl slå i hop påsarna:)

2011-05-16 @ 10:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0