God jul!

God jul! 
Vi sitter på ett svenskägt cafe, ägaren är en tidigare rosabussmatansvarig, och väntar på lunch. Pasta. Dricker milkshake och jordgubbsfrappes. Internet här funkar väldigt bra faktiskt. Synd att jag har väldigt ont i magen från och till bara, men det går över. Är bara i små stunder så det går nog bra.
 
Vi har gått omkring en sväng idag och köpt paketpapper och tejp. Så det ska slås in paket efter lunchen. Jag försöker rimma på paketet också, men det är jättesvårt! Vi ska också låna Sofi och Daniels dusch, för i vår pirrar det i fingrarna när man ska vrida på vattenkranarna. Det känns ju sådär. Så den ska vi inte använda! Ni behöver inte vara oroliga.
 
Ikväll blir det julbord och julklappsbyte. Hoppas det blir mysigt. Jag saknar hemma lite faktiskt, vill också öppna paket med familjen och ha snö och mörkt och mysigt. Här är det strålande sol, nästan klarblå himmel och ganska varmt ändå. Vi är ganska högt upp (3640möh tror jag) så det blir inte så jättevarmt. 
 
Igår köpte jag nagellackborttagningsmedel, så nu försvann mitt fula nagellack. Ska måla med glittrigt sen. :)
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, så det får vara. Men jag saknar er där hemma. Puss och kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Pia.. Målar naglarna.. Wild and craaazy!! Så tråkigt kan du väl ändå inte ha? Galet.

2012-12-25 @ 02:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0