I sängen i Lima

Vad vore en dag i Lima.. Klockan är 12:18 och jag har legat i sängen hela dagen, mår inte så bra. Johan följde precis med Sofi och Daniel för att äta lunch. Tror att i alla fall hälften av alla på resan mår dåligt just nu. Jag har inte ätit något.
 
Innan han gick var städerskan precis utanför så han bad henne städa toaletten lite snabbt bara, så hon gjorde det. När Johan hade gått kom en person och knackade på och undrade om jag var sjuk och om jag ville byta rum för att det lät så mycket här (dom bygger något), men jag sa att det gick bra. En liten stund senare kom städerskan tillbaka med en bricka cocate åt mig. Så himla mysigt egentligen, hon såg att jag mådde dåligt antar jag. Tror inte att jag kommer dricka teet dock.. Det är ju gjort på Kokainblad och jag har inte ätit något så.. Kanske mindre bra kombo. (Det är inte som att knarka dock!)
 
Om jag kanske skulle försöka få i mig en banan...
Ska försöka lägga upp ett till inlägg med bilder också, för här verkar internetet funka bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni ätit samma mat eller varför har Johan klarat sig ?

Hoppas du snart är på banan igen för annars kan jag tänka mig att bussresan blir jobbig.

Jag såg pannkakan på bild, kanske inte det vi använder i Sverige. HUr passade kombinationen med 1 kg frukt ?

Krya på dig
Håkan

Svar: Nästan alla på bussarna mår mer eller mindre dåligt faktiskt, så det kanske är något som går. Johan mår rätt bra dock. Själv börjar jag må bättre nu!
Det smakade faktiskt som en vanlig pannkaka, fast med frukt. Hur gott som helst :D

Kramar från Sydamerika
pialiljekvist.blogg.se

2012-12-08 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0