Ica Plaza del Sol

Nu har vi kommit tillbaka från Plaza del Sol. Det finns inte så mycket att göra här på campingen/hotellet förutom att surfa, sola och bada i poolen. Därav alla blogginlägg. Jag orkar för övrigt inte göra något, och jag har solförbud (tror inte att jag kommer må bättre av att bli varm liksom). 
 
Det fanns en del affärer där faktiskt. Men jag hittade bara ett par skor som jag aldrig skulle använda, så jag köpte dom inte. Och en klänning som jag inte fick på mig. Så det blev inget. Sorry mamma och Åsa, jag hittade faktiskt ingenting till er heller. :/
 
Det fanns en rätt stor mataffär dock, så vi köpte middagen där. Så det kommer att bli youghurt och ananas och bananer. Vi var nära på att köpa en mango och lite jordgubbar också men tydligen så var vi tvungna att väga dom vid frukten, och det hade ju vi missat och ingen av oss orkade gå tillbaka så det blev inget. 
 
Trots att det inte blev något handlat så är jag nöjd att jag orkade göra någonting idag. Hoppas jag mår ännu bättre imorn :) Då åker vi vidare till Nazca. Men jag tror att jag kommer hoppa över att flyga över nazcalinjerna, för tydligen rekomenderas man att ta med sig en spypåse, och jag orkar inte må sämre än vad jag gör ;)
 
Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0