Ica

Nu är vi i Ica, ungefär bit utanför Lima. Jag har ju som sagt inte mått så bra, så jag har missat en del. Exempelvis shopping, en båttur ut till det som kallas fattigmans galapagos (Jag låg och sov i bussen under tiden) och igår var det grillfest! Jag åt lite och sen gick jag och la mig (Vi har ett eget rum, inte helt gratis men det är det värt när man mår dåligt. Och jag lägger hellre pengar på det än på en massa öl och sprit som andra verkar vilja spendera sina pengar på). Idag har folk sandboardat, det var tydligen jättekul. Jag hoppade det också, vill inte chansa. Men så har jag å andra sidan sovit hela förmiddagen, kanske min kropps sätt att säga åt mig att vila så jag blir bra snart.
Ni behöver dock inte oroa er, för jag mår mycketmycket bättre än vad jag gjorde i Lima, så det är på bättringsvägen. Igår kunde jag till och med äta ;) (En tallrik pomme och en fruktsallad (Världens största) till lunch, Mmmm)
 
För tillfället väntar vi på att Sofi och Daniel ska duscha och göra sig i ordning och sen ska vi ta en taxi in till icas centrum, till ett ställe som jag tror är ett shopping mall. Plaza del Sol. Får se om det är något att ha. :) Hoppas på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0