Massage

Jag hittade visst mitt tidigare inlägg, om massagen. Så varsågoda (tänk på att det här skrevs för typ en vecka sen. ) 
 
Tusan vilken träningsvärk jag har haft idag. Ägnade förmiddagen åt att sitta och läsa vid poolen. Hungerspelen. Så nu är första boken slut. Fint att alla tre finns på bussen! Eftermiddagen gick åt lunch och en timmes massage, hur skönt som helst. Det kostade bara 25 dollar, som hittat! Jag övertalade Johan att ta en han också, han har vandrat omkring i bergen hela förmiddagen så det kunde han behöva. Snart ska vi gå och äta vår sista måltid här i Banos, på en restaurang som heter Quilombo, kött. Jättegott. Imorn åker vi buss helahela dan och så blir det ett bushcamp på det, så någonstans på vägen, för att dagen efter fortsätta mot Tumbes! 
 
Kram på er därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0