McDonalds

Jag åt på McDonalds. Det är väl bra om man är själv? Och så är det billigare än resten.
 
Dom har jeans, jeansskjorta och jeanskepsar. Och det går inte så fort. Och dom känns lite snorkiga, men det kan ju vara för att jag inte kan språket riktigt. Roligt, dom har som vanligt ketchup (och majonäs) i serveringen, men också typ tre olika salladsdressingar och lite andra såser. Vågar dock inte äta något annat än ketchupen.
 
Jag bröt mot en princip också och åt en McFlurry. Mjukglass kan ju innehålla så himla mycket bakterier. Så jag hoppas jag mår bra senare. Jag kände att jag var värd det i alla fall. 
 
Och jag hade hoppats på att min rum skulle vara städat när jag kom tillbaka, men inte då. Attans! Jag tänkte ju vara här inne ett tag. Dom tänkte städa imorse, innan klockan åtta (trodde väl typ att alla rum var tomma) men där låg jag och sov. Pinsamt för dom. ;)
 
Det är inget roligt att gå runt i affärer själv. Känner liksom inte för att köpa något. Fast det är massa saker jag vill köpa. Har exempelvis hittat en mösskeps. Den vill jag ha! Men den kostade typ 90 kronor och jag orkade inte pruta. Så det blev inget. 
 
Om bara familjen ville prata lite med mig :D Kom igen nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0