Hej

Nu är det bara dött på jobbet, hela tiden. Så vi kom därifrån en halvtimme efter att vi hade stängt. Superskönt! Men inte har jag gått och lagt mig än för det, råkade ju sova 13 timmar inatt och två timmar till på eftermiddagen, men trots det är jag rätt så trött.

Just nu kollar jag på "Mammor och minimodeller". Det är ganska sjukt program faktiskt. En mamma lägger fem, sextusen i månaden på sin dotter.. och då var inte ens maten inräknad! Så typ smink, kläder och sånt. Sjukt med tanke på att barnen är typ sju, åtta år!


Kommentarer
Postat av: Bo

Jag tror inte att det är "trots" det du är trött. Jag tror att det är på grund av det som du är trött. Så funkar det för mig i alla fall. Ju längre jag sover, desto tröttare blir jag. Pröva 5 timmar om dygnet istället ;) Då är man på topp! Kram

2012-01-17 @ 07:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0