Ingenting, först kom ingenting.

Sov inte så bra, vaknade tidigare än jag ville idag. Kan det vara för att grannen lyssnar på jättehög musik? Kanske. Nu är jag i alla fall vaken och uppe och har ätit både frukost och lite chips. Klockan två ska jag äta lunch med Lisa :)

Sitter också och hoppas på att mamma ska svara "Ja" på mitt sms, där jag frågade henne om hon ska handla efter jobbet och vill ha med mig. Jag har inte så stort hopp dock, brukar bli ett nej på den :P Jag borde haft kvar bilen och inte låtit Johan ställa den på flygplatsen. Då vet jag det till nästa gång.

Idag är det onsdag, vilket innebär att det är torsdag imorn och då kommer Johan hem. (:

Ja nu svamlar jag väl bara. Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0