It's time!

Det kanske är dags igen? För bloggen, kanske. Åker ju snart till Sri Lanka i två veckor, därifrån kanske det kan vara lite roligt att blogga. Och just nu har jag så himla tråkigt så jag inte vet vad jag ska göra. Eller jo, jag behöver diska, städa (för dom har en lägenhetsvisning här hos mig på tisdag, och då är det ju fint om det är lite städat) och så behöver jag äta. Det jag funderar på att göra är dock att gå och lägga mig en stund till, jag behöver vända dygnet lite (från att ha gått och lagt mig tio varje kväll den senaste tiden för att Johan har behövt gå och sova då) för nästa vecka är det nattjobb som gäller.

Om två veckor flyttar jag och Johan ihop! :D En vecka efter det åker jag till Sri Lanka, inte den bästa planeringen där kanske. Längtar! Inte för att Johan inte redan bor här hos mig och har gjort det sen början av januari.

Jag känner också för att köpa saker, helst något dyrt, men jag vet inte riktigt vad det skulle vara.

Får se om det kommer några fler inlägg än det här den närmaste tiden :) Tjohej.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Välkommen tillbaka:)

2012-01-15 @ 13:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0