See what's good for you

Jag fick inte sova i Åsapåsas säng igår. Hon sov helahelahelahela kvällen och natten och det är så mycket saker i hennes säng så jag fick inte plats. Soffan är inte så bekväm som man kan tro. Det är inte heller så kul att jag drömde en mardröm (kommer inte ihåg den riktigt) och vaknade skräckslagen och inte vågade somna om (fast det gjorde jag ju). För som ni kanske förstod där så följde jag med mamma hem igår och sov kvar där. Åt kycklinglasagne och fick med mig köttfärssås hem som jag ska äta till lunch.

Gick upp före sju för att alla dom skulle åka till sina jobb. Funderar på att sova en liten stund till (Hemligt, säg det inte till någon)

Men jag har redan hunnit med att fixa bredband och el till den nya lägenheten :) Johan kommer hem ikväll. Vad jag ska göra därimellan är den svåra frågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0