Zebror på tv

Bra där, jag lyckades blogga i en vecka. Den veckan Johan inte var hemma.

Idag har jag klippt mig, frisören lyckades klippa sig själv i fingret :/ Då känner man sig säker. Men det blev riktigt bra!

Vi har också fått nycklarna till vår nya lägenhet! :D Så på torsdag flyttar vi mig och på lördag flyttar vi Johan och sen bor vi tillsammans på riktigt. (Johan undrar här om jag skriver om hur söt han är, så det kan jag väl göra. Han är jättejättesöt!) Åsa, mamma och pappa var här och kollade på lägenheten och den gillades. Är några småsaker som skulle behöva fixas men annars kommer det nog bli toppen! Bjöd dom på mat också. Pressad potatis och lax i citronsås. Mums :)

Nu ska jag gå och ta en chokladbit och mysa ner mig i soffan bredvid Johan. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0